Відповіді на часті запитання

Відповіді на часті запитання

FAQ

Коли здійснюється прийом замовлень

Прийом замовлень на сайті – цілодобово.

(Замовлення оформлення після 20:00 буде оброблено з 9:00 наступного дня)

Прийом замовлень за телефонами – з 10:00 до 20:00

Прийом замовлень в Viber, Telegram, Messenger, Instagram за присутності менеджера.

 

Де ви знаходитесь?

Наш магазин знаходиться у м.Тернопіль, за адресою вул. Кульицької 7

Чи можливе фото з отримувачем?

При бажанні клієнтами надаємо фотозвіт з доставки

 

Чи все буде точно як на фото?

Склад фруктових наборів може змінюватися, деяких фруктів може не бути в наявності. Якщо до замовленого Вами набору входять фрукти, яких немає в наявності, ми їх замінюємо на інші, еквівалентні в ціні, або дорожчі (за наш рахунок), або повертаємо Вам гроші за фрукт, зберігаючи суму знижки, та попереджаємо про це Вас.

Всі фото букетів на нашому сайті зроблені нами і це фото робіт наших флористів. Та ми  залишаємо за собою право вносити невеликі дизайнерські зміни,або замінити фрукт чи квітку,що на нашу думку може не відповідати по якості чи свіжості,  складаючи букет або композицію, які не вплинуть на стиль, кольорову гаму та форму Вашого замовлення. Адже флористика – це мистецтво і двох однакових букетів просто не може бути.

 

Чи можлива доставка  анонімно?

Так,при доставці ми врахуємо всі ваші побажання.

 

Як оплатити замовлення?

Оплатити замовлення можна готівкою у магазині, на карту приватбанку, пластиковою картою через електронний чек Invoice , або грошови переказом через Moneygram чи Westernunion

 

Яка гарантія свіжості фруктів?

Кожен фрукт  у коробку ми обираємо особисто,завіз свіжих фруктів здійснюється декілька разів у тиждень,тому ви можете не турбуватись щодо свіжості та якості фруктів.

Деякі фрукти неможливо перевірити на свіжість, не розрізавши їх. Ми піклуємося за наших клієнтів, тому повернемо гроші за фрукт, якщо Ви випадково отримаєте його в неналежному стані.
Для цього надішліть повідомлення у один з месенджерів   соц.мережі та прикріпіть до нього фото зіпсованого фрукту.
Надіслати повідомлення Вам необхідно в день отримання посилки або на наступний день. Інакше ми не можемо гарантувати дотримання умов зберігання, а відповідно, маємо право не повертати гроші за зіпсований фрукт.

 

Компанія Sparkle не несе відповідальності за зіпсовані фрукти, якщо замовник не забрав коробочку у відділенні Нової Пошти  в день її прибуття.
Ми не відправляємо посилки Новою Поштою в суботу, бо в такому випадку, коробочка з фруктами може пролежати на складі Пошти понад добу без жодного температурного режиму, в результаті чого, фрукти можуть зіпсуватися. Якщо все ж Вам необхідно відправити посилку в суботу, Ви повідомляєте нас про цю необхідність та берете усю відповідальність за те, що може статися з фруктами, на себе.

 

Скільки зберігаються фрукти після отримання коробки?

Ми рекомендуємо зберігати і фрукти в холодильнику не більше 4-5днів.

Фрукти и овочі ми отримуємо двічі на тиждень. У нас є кілька перевірених постачальників і сертифікати відповідності на кожен продукт.

 

Як підібрати правильний подарунок для певної події ?!

Наші менеджери  завжди готові допомогти вибрати найбільш підходящий подарунок до необхідної Вам події: дня народження, весілля, тематичного свята,чи просто так.

Контакти магазинів, режим роботи

Наша адреса: м. Тернопіль ,вул. Кульчицької 7

Графік роботи:

кожного дня з 9 по 21

Відгуків немає

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Почніть вводити текст і натисніть Enter, щоб знайти